ACTIVITAT D’ANIMACIÓ LECTORA / BIBLIOTECA RAMON FOLCH
1. DE L’AUTOR A L’EDITOR
1. L’autor duu els seus escrits (els originals) a l’editorial.
| |
2. Es redacta el contracte d’edició amb l’escriptor.
| |
3. Es busca un corrector lingüístic.
| |
4. L’editor tria les obres més adequades per al seu catàleg.
| |
5. Es busca, si cal, un traductor.
| |
6. Es busca, si cal, un il·lustrador.
| |
7. Es determina a quina edat va dirigida l’obra.
| |
8. L’escriptor decideix transmetre una història o determinades idees per escrit.
|
1r
|
9. Es determina en quina col·lecció s’inclourà el llibre.
|
2. DE L’EDITOR AL LECTOR (ELABORACIÓ TÈCNICA)
1. Els maquetistes adapten l’obra informàticament: numeren les pàgines, titulen els capítols, insereixen les il·lustracions...
| |
2. El dissenyador de la col·lecció determina com serà la coberta, el tipus de lletra i el paper que més convenen a les mides del llibre.
|
1r
|
3. Els departaments de comunicació i publicitat donen a conèixer el nou llibre als lectors.
| |
4. L’editor envia el llibre acabat en suport informàtic a la impremta.
| |
5. S’envien els llibres acabats al distribuïdor.
| |
6. S’imprimeixen els fulls, i l’enquadernador els plega, els cus i els enganxa a les cobertes.
| |
7. El distribuïdor reparteix el llibre a les llibreries, biblioteques i escoles.
|
OFICIS RELACIONATS AMB L’ELABORACIÓ D’UN LLIBRE
............................................................................................................................................
............................................................................................................................................
...........................................................................................................................................
I CICLE DE TEATRE I EXPRESSIÓ
Enguany celebrem el XXV Cicle de Teatre i Expressió.
Llegeix aquesta pàgina de la revista Nosaltres, núm. 58 corresponent al juny de 1988. En el seu inici l'activitat es va anomenar Setmana del Teatre.